sâmbătă, 7 mai 2016

Lenjerii din bumbac

Cu ocazia Pastelui am decis sa facem curatenie generala si sa schimbam lenjeriile si din camerele in care nu locuise nimeni. Pentru ca nu ma descurcam singura am decis sa o chem si pe Ana in ajutor, ea a ramas insa uimita de frumoasele lenjeri care decorau fiecare dormitor. Mereu mi-a placut ca fiecare camera sa fie diferita in felul sau, dar cum nu imi permiteam sa vopsesc toti peretii sau sa schimb mobile am decis sa apelez la ceva mai ieftin. Astfel fiecare doritor si-a castigat propria lenjerie. Ana a ramas masca cand le-a vazut pentru ca se gandea ca au costat o avere, ea nu stia inca ca am cumparat Lenjerii din bumbac de  la Cumparamisim la pret de producator.

Astfel am reusit cu o suma foarte mica sa fac modificarile mult dorite. Cu toate acestea, dupa curatenie mi-am dat seama ca lenjeriile erau un pic cam vechi si imi doream iar ceva nou pentru fiecare camera. Cum si Ana voia sa vada modelele de pe site am decis sa ne uitam sa vedem ce mai putem cumpara. Asa am aflat ca doar saptamana aceasta cei care cumpara minim o lenjerie primesc garantat doua perne antialergice. Pentru mine este perfect nu doar schimb aspectul camerei dar schimb si pernele acelea vechi de zeci de ani.

Ma atrag pernele antialergice mai ales ca eu nu pot dormi din cauza alergiilor, pernele vechi devenind adevarate surse de infectie. Am descoperit pe site noi modele de lenjerii si in scurt timp deja fiecare  camera avea pregatita noua lenjerie. M-am hotarat sa aleg lenjerii in culori deschise pentru a oferi camerelor un pic de culoare si lumina. De asemenea de data aceasta am incercat sa ma opresc asupra lenjeriilor din sfera love. Am gasit foarte multe modele perfecte pentru camera unor cupluri, este imposibil sa le rezisti.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu